Reempresa lidera un grup de treball europeu sobre els mercats de transferència de negocis

Publicat el 09-11-2018

Data d'inici: 09-11-2018

Data final: 09-11-2018

Brusel·les, 9 de novembre de 2018. La seu del Comitè Europeu de les Regions a Brusel·les va acollir, el passat 25 i 26 d’octubre, una nova trobada de Transeo, l’associació europea del sector de la transmissió de petites i mitjanes empreses.

La reunió va servir per posar en marxa dos nous grups de treball de l’associació per potenciar les relacions i compartir diferents maneres de fer entre els seus membres: un grup de treball sobre els anomenats "ecosistemes de transferència de negocis" i un grup de treball sobre "mercats de transferència de negocis", aquest últim liderat pel coordinador de Reempresa, Oriol Alba.

L’acte va coincidir amb la celebració de la setmana de la transmissió empresarial que té lloc anualment a la capital europea. Albert Colomer, director de Reempresa i membre de la junta directiva de Transeo va ser l’encarregat de fer la clausura d’aquest esdeveniment al costat de diferents representants del Comitè de les Regions de la UE com Bert Kuby, Cap de la Comissió d'Unitats i de la Comissió de la Unió Europea com Lucyna Kaminska, representant de la direcció general de Mercat Interior, Indústria, Emprenedoria i Pimes, que va aprofitar l’ocasió per destacar Reempresa com a exemple de bona pràctica a nivell europeu.