Acte de presentació del nou servei Reempresa a l’Ajuntament de les Franqueses del Vallès

Publicat el 16-04-2014

Data d'inici: 10-09-2015

Data final: 10-09-2015

Dia      22/04/2014
Hora   12.00 h.
Lloc:   Sala de Plens – Edifici consistorial
[Carretera de Ribes, número 2 - Les Franqueses del Vallès]

PROGRAMA:
11.45 h. Acreditacions
12.00 h. Benvinguda a càrrec de Javier Álvarez, regidor de Dinamització Econòmica de l’Ajuntament de Les Franqueses del Vallès
12.05 h. Intervenció d’Antoni Abad, president de la Cecot i del Centre de Reempresa de Catalunya, sobre la finalitat del programa Reempresa i els resultats obtinguts en aquests anys de funcionament. Aposta pel creixement del servei a través de l’acord amb la Diputació de Barcelona i els ajuntaments de la província.
12.15 h. Presentació dels serveis del Centre de Reempresa de Catalunya i descripció de la col·laboració establerta amb l’Ajuntament de Les Franqueses del Vallès, a càrrec d’Albert Colomer, director del Centre de Reempresa de Catalunya.
12.30 h. Intervenció de Ferran Civil,vicepresident primer i president delegat de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic Local de la Diputació de Barcelona.Presentació de l’acord de col·laboració ja signat i l’objectiu de la Diputació de Barcelona en donar suport a la difusió de Reempresa als municipis de la província.
12.40 h. Torn de preguntes moderat per  Javier Álvarez, regidor de Dinamització Econòmica de l’Ajuntament de Les Franqueses del Vallès.
12.50 h. Cloenda a càrrec de Francesc Colomé, alcalde de l’Ajuntament de Les Franqueses del Vallès
13.00 h. Fi de l’acte
Inscriu-te a: dinamitzacio@lesfranqueses.cat o al telèfon 93.844.30.40