Reempresa organitza una nova Matinal Virtual per impulsar la compravenda d’empreses

Publicat el 12-06-2023

Data d'inici: 12-06-2023

Data final: 12-06-2023

15 de juny del 2023. La dissetena edició de la matinal de la Reempresa tindrà lloc aquest proper dijous 15 de juny en una nova edició en format virtual. Aquesta jornada està pensada per donar a conèixer algunes de les empreses en funcionament que busquen un relleu per seguir endavant i perquè persones cedents i reemprenedors/es puguin trobar-se en un espai que faciliti la compravenda de negocis.

Al llarg del matí es presentaran els candidats i les candidates que volen comprar o posar en venda empreses en funcionament. L’acte constarà d’un Elevator Pitch d’empreses a la venda i un Espai de Matchings a on les persones que hi participin es podran entrevistar amb diferents empresaris o empresàries que busquen un relleu al capdavant del seu negoci.

L’objectiu d’aquesta activitat és poder ajuntar a persones interessades en reemprendre amb d’altres que busquen cedir un negoci per tal de que es coneguin. Així, les darreres poden explicar de primera mà el funcionament, gestió i particularitats del seu negoci.

Les inscripcions a l’esdeveniment es poden fer a través d’aquest enllaç. A més, des d’aquest espai es poden consultar les empreses que participaran a l’Espai de Matchings i reservar una reunió amb aquelles que l’emprenedor o emprenedora desitgi. En aquesta edició s’hi pot trobar des d’una empresa de material sanitari i ortopèdic, fins a una agrobotiga i un taller de serralleria, entre moltes altres. L’activitat està organitzada conjuntament entre Reempresa i la Diputació de Barcelona.

Sobre la Reempresa

La Reempresa, una iniciativa de la patronal Cecot i d’Autoocupació,  és el mercat de compravenda de petites i mitjanes empreses de Catalunya. El desplegament a la província de Barcelona es realitza en col·laboració amb la Diputació de Barcelona i els 35 centres locals de serveis a les empreses que hi ha a la demarcació.

L’objectiu de Reempresa és impulsar i estructurar la transmissió d’empreses com a via de creixement d’activitat econòmica, evitant el tancament de negocis econòmicament viables i la destrucció d’ocupació. En total, a Catalunya hi ha 80 punts d’atenció d’aquest programa, 35 al conjunt de la província de Barcelona.